Evaluare Hiperdia • Hiperdia.ro

Parerea ta este importanta pentru noi. Completeaza formularul de feedback si contribuie la imbunatatirea serviciilor oferite de catre Hiperdia! Va multumim!

 

Evaluari satisfactie pacienti – Semestrul II 2017

Arad
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 2%, satisfacator 11%, bine 7%, foarte bine 80%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 3%, satisfacator 6%, bine 5%, foarte bine 86 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 12%, foarte bine 81%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 5%, bine 10%, foarte bine: 83%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 7%, bine 14%, foarte bine 77%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 7%, foarte bine 89%

 

Bistrita
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 10%, bine 8%, foarte bine 81%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 4%, satisfacator 6%, bine 2%, foarte bine 88 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 3%, satisfacator 6%, bine 13%, foarte bine 78%
Eliberarea rezultatelor: slab – 3%, satisfacator, 7%, bine 10%, foarte bine: 80%
Comunicarea: slab – 4%, satisfacator 8%, bine 12%, foarte bine 76%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 11%, foarte bine 86%

 

Brasov
Brasov Neurologie
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 9%, foarte bine 82%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 3%, foarte bine 90 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 13%, foarte bine 80%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 6%, bine 12%, foarte bine: 80%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 15%, foarte bine 76%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 9%, foarte bine 87%

 

Brasov Spitalul Clinic Judetean
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 10%, foarte bine 85%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 4%, foarte bine 93 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 12%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 8%, bine 10%, foarte bine: 80%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 14%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 9%, foarte bine 87%
 

Brasov Calea Bucuresti
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – CONSULTATII – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 9%, foarte bine 86%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 2%, bine 2%, foarte bine 94 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 11%, foarte bine 83%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 5%, bine 10%, foarte bine: 84%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 14%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 9%, foarte bine 88%
 

Brasov Nicolae Titulescu
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 2%, foarte bine 91%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 4%, foarte bine 89 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 11%, foarte bine 83%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 4%, bine 9%, foarte bine: 85%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 8%, bine 10%, foarte bine 80%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 7%, foarte bine 90%
 

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – LABORATOR – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 5%, foarte bine 90%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 1%, bine 5%, foarte bine 93 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 10%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 8%, bine 9%, foarte bine: 81%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 14%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 8%, foarte bine 88%

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – CONSULTATII – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 6%, foarte bine 84%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 3%, satisfacator 3%, bine 2%, foarte bine 92 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 10%, foarte bine 80%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 4%, bine 9%, foarte bine: 86%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 15%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 10%, foarte bine 87%

 

Bucuresti
Bucuresti Sudului
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 1%, foarte bine 91%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 5%, foarte bine 88 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 10%, foarte bine 84%
Eliberarea rezultatelor: slab – 3%, satisfacator, 5%, bine 2%, foarte bine: 90%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 10%, foarte bine 82%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 5%, foarte bine 91%
 
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – CONSULTATII – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 2%, satisfacator 8%, bine 10%, foarte bine 80%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 4%, foarte bine 90 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 11%, foarte bine 80%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 5%, bine 8%, foarte bine: 86%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 16%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 10%, foarte bine 87%
 

Bucuresti Elias
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 10%, foarte bine 87%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 4%, foarte bine 92 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 12%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 7%, bine 10%, foarte bine: 82%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 7%, bine 13%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 8%, foarte bine 87%
 

Bucuresti Colentina
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 3%, foarte bine 87%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 4%, foarte bine 89 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 11%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 4%, bine 9%, foarte bine: 86%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 8%, bine 9%, foarte bine 81%
Curatenia si ambianta: slab – 2%, satisfacator 2%, bine 8%, foarte bine 88%
 

Bucuresti Ritmului
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 1%, foarte bine 90%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 4%, foarte bine 90 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 11%, foarte bine 85%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 4%, bine 9%, foarte bine: 86%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 7%, foarte bine 84%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 7%, foarte bine 90%
 

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – CONSULTATII – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 4%, foarte bine 87%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 2%, foarte bine 95 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 11%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 6%, bine 10%, foarte bine: 83%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 12%, foarte bine 80%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 8%, foarte bine 89%
 

Bucuresti Bagdasar
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 8%, foarte bine 86%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 4%, foarte bine 90 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 13%, foarte bine 79%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 6%, bine 13%, foarte bine: 79%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 8%, bine 10%, foarte bine 80%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 8%, foarte bine 88%

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – LABORATOR – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 5%, foarte bine 89%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 5%, foarte bine 92 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 8%, foarte bine 84%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 9%, bine 9%, foarte bine: 81%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 14%, foarte bine 79%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 8%, foarte bine 86%

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – CONSULTATII – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 8%, foarte bine 85%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 5%, foarte bine 90 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 8%, foarte bine 83%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 5%, bine 8%, foarte bine: 86%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 16%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 9%, foarte bine 88%

 

Carei
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 9%, foarte bine 81%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 3%, foarte bine 91 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 10%, foarte bine 83%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 7%, bine 12%, foarte bine: 79%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 11%, foarte bine 80%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 8%, foarte bine 88%

 

Cluj
Cluj Medicala 3
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 6%, foarte bine 85%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 3%, bine 1%, foarte bine 94 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 10%, foarte bine 80%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 4%, bine 7%, foarte bine: 88%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 15%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 10%, foarte bine 87%
 

Cluj Observatorului
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – CONSULTATII – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 6%, foarte bine 86%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 3%, bine 2%, foarte bine 93 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 10%, foarte bine 80%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 2%, bine 10%, foarte bine: 87%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 2%, bine 14%, foarte bine 82%

Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 10%, foarte bine 87%
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 3%, foarte bine 87%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 4%, foarte bine 89 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 11%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 4%, bine 9%, foarte bine: 86%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 8%, bine 9%, foarte bine 81%
Curatenia si ambianta: slab – 2%, satisfacator 2%, bine 8%, foarte bine 88%
 

Cluj Republicii
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 1%, foarte bine 91%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 3%, foarte bine 91 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 9%, foarte bine 84%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 6%, bine 3%, foarte bine: 89%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 7%, bine 10%, foarte bine 81%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 6%, foarte bine 90%
 

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – LABORATOR – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 2%, satisfacator 3%, bine 5%, foarte bine 90%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 5%, foarte bine 92 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 10%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 8%, bine 9%, foarte bine: 81%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 14%, foarte bine 78%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 7%, foarte bine 89%
 

Galati
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 2%, satisfacator 9%, bine 2%, foarte bine 87%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 3%, foarte bine 90 %.
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 7%, bine 9%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 6%, bine 3%, foarte bine: 90%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 7%, bine 11%, foarte bine 80%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 6%, foarte bine 91%

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – CONSULTATII – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 8%, foarte bine 85%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 3%, bine 2%, foarte bine 93 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 10%, foarte bine 80%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 2%, bine 10%, foarte bine: 87%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 2%, bine 14%, foarte bine 82%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 9%, foarte bine 88%

 

Miercurea Ciuc
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 7%, foarte bine 86%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 3%, bine 4%, foarte bine 91 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 13%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 8%, bine 10%, foarte bine: 81%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 9%, bine 12%, foarte bine 77%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 6%, foarte bine 89%

 

Oradea
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 5%, foarte bine 85%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 4%, foarte bine 88 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 11%, foarte bine 82%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 4%, bine 9%, foarte bine: 86%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 8%, bine 9%, foarte bine 81%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 8%, foarte bine 89%

 

Orastie
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 6%, foarte bine 86%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 7%, bine 5%, foarte bine 87 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 9%, foarte bine 84%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 5%, bine 2%, foarte bine: 91%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 9%, foarte bine 83%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 6%, foarte bine 90%
 

Ploiesti
Ploiesti Cina
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 2%, foarte bine 88%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 4%, foarte bine 90 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 11%, foarte bine 83%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 4%, bine 9%, foarte bine: 86%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 8%, bine 9%, foarte bine 81%
Curatenia si ambianta: slab – 2%, satisfacator 2%, bine 8%, foarte bine 88%
 
Ploiesti
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 4%, foarte bine 86%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 3%, foarte bine 91 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 10%, foarte bine 83%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 7%, bine 10%, foarte bine: 82%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 11%, foarte bine 80%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 3%, bine 7%, foarte bine 89%
 
Satu Mare
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 3%, foarte bine 87%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 3%, foarte bine 90 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 6%, bine 8%, foarte bine 85%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 7%, bine 11%, foarte bine: 80%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 11%, foarte bine 80%
Curatenia si ambianta: slab – 2%, satisfacator 3%, bine 8%, foarte bine 87%
 
Timisoara
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – IMAGISTICA – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 1%, foarte bine 89%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 1%, satisfacator 5%, bine 3%, foarte bine 91 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 2%, satisfacator 5%, bine 9%, foarte bine 84%
Eliberarea rezultatelor: slab – 2%, satisfacator, 6%, bine 3%, foarte bine: 89%
Comunicarea: slab – 2%, satisfacator 7%, bine 10%, foarte bine 81%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 6%, foarte bine 89%
 
Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – LABORATOR – Sem. II – 2017
Serviciile oferite: slab – 2%, satisfacator 6%, bine 7%, foarte bine 85%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 8%, bine 10%, foarte bine 80 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 3%, satisfacator 8%,
bine 10%, foarte bine 79%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 5%, bine 6%, foarte bine: 88%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 9%, bine 10%, foarte bine 80%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 1%, bine 9%, foarte bine 89%

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – CONSULTATII – Sem. II 2017
Serviciile oferite: slab – 1%, satisfacator 8%, bine 8%, foarte bine 83%
Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab – 2%, satisfacator 4%, bine 2%, foarte bine 92 %
Serviciile oferite de personalul din receptie: slab – 1%, satisfacator 10%, bine 9%, foarte bine 80%
Eliberarea rezultatelor: slab – 1%, satisfacator, 3%, bine 8%, foarte bine: 88%
Comunicarea: slab – 1%, satisfacator 4%, bine 11%, foarte bine 84%
Curatenia si ambianta: slab – 1%, satisfacator 2%, bine 10%, foarte bine 87%

Feedback