Informatii CAS • Hiperdia.ro

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – imagistica medicala si consultatii 2015 ­ semestrul I

  • Serviciile oferite: slab ­ 5%, satisfacator 7%, bine 6%, foarte bine 82%
  • Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab ­ 5%, satisfacator 5%, bine 12%, foarte bine 78 %
  • Serviciile oferite de personalul din receptie: slab ­ 4%, satisfacator 6%, bine 14%, foarte bine 76%
  • Eliberarea rezultatelor: slab ­ 4%, satisfacator, 6%, bine 10%, foarte bine: 80%
  • Comunicarea: slab ­ 4%, satisfacator 9%, bine 12%, foarte bine 75%
  • Curatenia si ambianta: slab ­ 3%, satisfacator 3%, bine 10%, foarte bine 84%

*Rezultatele evaluarii sunt calculate in urma completarii chestionarului de satisfactie de catre pacientii Hiperdia.

 

Evaluarea semestriala a chestionarului de satisfactie a pacientilor – laboratoare de analize medicale 2015 ­ semestrul I

  • Serviciile oferite: slab ­ 4%, satisfacator 6%, bine 10%, foarte bine 80%
  • Serviciile oferite de asistenti si tehnicieni: slab ­ 2%, satisfacator 5%, bine 14%, foarte bine 79 %
  • Serviciile oferite de personalul din receptie: slab ­ 3%, satisfacator 6%, bine 10%, foarte bine 81%
  • Eliberarea rezultatelor: slab ­ 1%, satisfacator, 2%, bine 7%, foarte bine: 90%
  • Comunicarea: slab ­ 5%, satisfacator 8%, bine 12%, foarte bine 75%
  • Curatenia si ambianta: slab ­ 2%, satisfacator 2%, bine 10%, foarte bine 86%

*Rezultatele evaluarii sunt calculate in urma completarii chestionarului de satisfactie de catre pacientii Hiperdia.

Feedback